pondělí 28. března 2011

Hotovo!

Galavečer proběhl, jak bylo plánováno, v sobotu večer. Doufám, že úspěšně. Teda... lidi se smáli a tleskali a prý se jim to líbilo, tak to snad bylo opravdu úspěšné ;)

Celkem jsme měli tři zkoušky před conem a tři na conu. Bylo to dosti hektické. Nejtěžší scény, rada v Roklince i tma v Morii, se povedly nad očekávání. Mystifikace publika se také povedla a těch několika chybiček, které se vloudily, si snad nikdo nevšiml. Můžu prohlásit, že scénář jsme takhle dobře ještě nikdy neuměli. Ale nervy udělají své.

Chtěla bych poděkovat hercům, kteří byli vážně skvělí, a hlavně Affaie, která s námi měla občas dost těžkou práci a která tentokrát přesedlala převážně do režisérského křesla, což divadlu pořádně pomohlo. Taky chci poděkovat divákům, protože jsme měli opravdu skvělé publikum. Pokud máte nějaké fotografie nebo videa na Youtube, hoďte nám prosím do komentářů odkaz.


A příští rok? Uvidíme ;)

6 komentářů:

  1. Bylo to nejzábavnější divadelní představení jaké jsem kdy viděl ;) opravdu smekám, těším se na příští představení. BTW všiml jsem si, že to někdo točil na kameru, pokud by byl dotyčný tak hodný a hodil to na ulozto nebo někam ke stažení, třeba i v HD kvalitě a dal sem odkaz, byl bych opravdu vděčný. Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme. Byly dvě "oficiální" kamery, záznam se bude stříhat. Pravděpodobně to nebude k dispozici ke stažení, ale bude možno získat DVD :) Určitě dáme vědět, až to bude.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, vážně se vám to povedlo, dlouho jsem se takhle nebavila :) Vtipné, akční a překvapující. Herecké výkony vynikající, a co se týče kostýmů, odvedli jste skvělou práci také. A mystifikace... Přiznávám se, dostali jste mě. :D Nebýt toho, že jsem po představení četla scénář, nevěděla bych o tom. :D
    Tinka

    OdpovědětVymazat
  4. Fňuk fňuk, bude blbej dotaz, když se zeptám jak to vypadá se stříháním......sem nedočkavej jako malý lídě :) Každým dnem čekám kdy se v trafice objeví DvD s představenim a ono nic.....nějaké nové info?

    Nedočkavec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nedočkavče,
    video mám u sebe já, zatím jsem koukala na to, jak to vypadá, jestli máme všechno a udělala si základní přehled o tom, jak by to mohlo vypadat. Na střih to asi pošleme Marghovi (Gandalf), protože nám bravurně udělal už předchozí videa. Vzhledem k jeho vytíženosti (rodina, práce) ale nechci stanovovat žádný konkrétní termín. Posledně to bylo do Festivalu fantazie. Jinak dost možná právě tam budeme divadelní hru opakovat. Není to ještě jisté (neodsouhlasila zatím ani polovina herců, takže prozatím jsem jen generál bez vojáků), ale bylo by to fajn, takže doporučuji přijet :).

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za odpověď, na FF se chystám na poslední čtyři dny, tak snad se mi poštěstí a budete hrát znovu :) bylo by to super :) Tak díky za info.

    Nedočkavec

    OdpovědětVymazat